Bolu Belediye BaÅŸkanı Tanju Özcan, belediyenin son bir yılda gösterdiÄŸi performansla, istek ve ÅŸikayetlerdeki çözüm oranının yüzde 17’den yüzde 96’ya yükseldiÄŸini açıkladı. Özcan, bu yüzde 79’luk artışın arkasındaki emeÄŸi vurgulayarak, “Tüm belediye çalışanlarına şükranlarımı sunarım. Ayrıca, bize ‘Sen iÅŸine bak’ diyenlere de bu baÅŸarımız cevap olsun” dedi.
Bolu Belediyesi, vatandaÅŸların istek ve ÅŸikayetlerine yaptıkları dönüş istatistiklerini paylaÅŸtı. Belediye tarafından yapılan açıklamada son bir yılda çaÄŸrı merkezi, sosyal medya ve bireysel baÅŸvurularla iletilen toplam 30 bin 308 istek ve ÅŸikayetin 29 bin 143’ü çözüme kavuÅŸtuÄŸu belirtildi. Ayrıca kalan bin 165 baÅŸvuru için ise çalışmaların sürdüğü ifade edildi.
“Büyük baÅŸarıyı belediye çalışanlarımızla birlikte baÅŸardık”
BaÅŸkan Tanju Özcan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, göreve geldiÄŸi 2019 yılında yalnızca %17 olan çözüm oranının son bir yılda %96’ya ulaÅŸtığını belirtti. Özcan, “2019’da Boluluların istek ve ÅŸikayetlerinin sadece %17’si çözülebilirken, bu oran ÅŸimdi %96’ya çıktı. Bu büyük baÅŸarıyı tüm belediye çalışanlarımızla birlikte baÅŸardık. Ä°ÅŸimizi layıkıyla yapıyoruz ve Bolu’nun sorunlarına sahip çıkıyoruz” ifadelerini kullandı. – BOLU